Gå til innhold

Coilovere på E30 M3....... HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har kjøpt BREIE hjul til min E30 M3 og trenger derfor coilovere for å stive den opp.. tenkt til å kjøpe noen k sport, men problemet er at disse har fjæra på utsiden av fjærbeinet og orginalt sitter fjæra nede.... felgene jeg skal bruke bak er 18" 10 tom og Et 10, noen som vet om dette vil gå uten å space da jeg ikke kan det pga bredde i forhold til skjermer.......Foran går det uansett fordi der skal jeg kjøre med 15 mm spacer på 8.5 tom felg

Noen som vet om dette altså vil gå uten spacere bak? I forhold til klaringen innerkant på felg og fjærbein?

Skrevet

skal du ha coilover bak altså? Da er du nesten nødt til å forsterke dempertårnene i tillegg.

Om du ikke skal ha reinspikka banebil ville jeg kjøpt uten coilover bak.

Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2

Skrevet

Det er nå greit. Men eksport leverer vel separat oppsett bak, slik som det er orginalt?

Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2

Skrevet

Jeg har coilovers bak på min E30. Har ikke forsterket dempertårnene og det går helt fint så man MÅ ikke forsterke demper tårnene bak selv om man skal ha coilovers bak også.

Slik ser det ut hos meg:

ipgym9mtsrg99zpk2ol7.jpg

Skrevet
Det jeg er usikker på er om felgene jeg har vil gå klar, hvordan felger (bredde/innpress) kjører du da?

Jeg hadde 10x17 før, men de gikk ikke på. Nå har jeg 9x18 BBS LeMans kopi felger. De passer.. ET 20 tror jeg de er.

Skrevet
Det jeg er usikker på er om felgene jeg har vil gå klar, hvordan felger (bredde/innpress) kjører du da?

Jeg hadde 10x17 før, men de gikk ikke på. Nå har jeg 9x18 BBS LeMans kopi felger. De passer.. ET 20 tror jeg de er.

Jeg har 10*18 et 10 vettu......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...