Jay-O Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Ønsker å kjøpe E46 M3 SMG ratt med slepering. Må være multifuksjon med både tlf og cruise kontroll på selve rattet. En slik:
Bchris Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Det er jo bare t M-tech Sportsratt med multi. SMG er jo med vippe armer bak også til giroverføring (semi automat). Altså trenger du ikkje ratt fra M3 SMG, men et M-tech sportratt m/multi fra E46. Har et sånt sjøl, bare med svarte sømmer og ikkje lyseblå. Ellers helt likt og eg har en 320d M-tech E46 fra 2005.
Jay-O Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Det er jo bare t M-tech Sportsratt med multi. SMG er jo med vippe armer bak også til giroverføring (semi automat). Altså trenger du ikkje ratt fra M3 SMG, men et M-tech sportratt m/multi fra E46. Har et sånt sjøl, bare med svarte sømmer og ikkje lyseblå. Ellers helt likt og eg har en 320d M-tech E46 fra 2005. Se på bildet en gang til du... Og faen ikkje vær besserwisser og fortell meg hva jeg leter etter...
Jay-O Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Får mulig et SMG ratt til overs. Det hadde passet bra. Ser at SS har et til 2000,- uten airbag, men håper på å matche prisen med airbag'en. Slepering og da eller?
M3 Yngve Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Får mulig et SMG ratt til overs. Det hadde passet bra. Ser at SS har et til 2000,- uten airbag, men håper på å matche prisen med airbag'en. Slepering og da eller? Da kjøper du der. Selger ikke komplett ratt for 2000 ink airbag og slepering.
Jay-O Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Får mulig et SMG ratt til overs. Det hadde passet bra. Ser at SS har et til 2000,- uten airbag, men håper på å matche prisen med airbag'en. Slepering og da eller? Da kjøper du der. Selger ikke komplett ratt for 2000 ink airbag og slepering. Nei nei, ser at jeg ordla meg helt feil - selvfølgelig er det dyrere med airbag og slepering. Men samme faen da, drit i - har airbag, men må plukke det av et annet ratt. Hadde håpt på å få kjøpt alt samlet fra en plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå