Gå til innhold

montere ratt m varme på e39 uten dette originalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt min fars e39 shadowline touring fra 04.99 og han snakker så vanvittig mye om sin e60 m varme i ratt og hvor utroooooolig digg d er :shock: bilen min har vel det meste av utstyr, men varme i ratt er vel det som mangler. Er det så mye jobb at det bare er å droppe? noen erfaringer? :)

Skrevet

Ah. Det der så jo veldig greit ut, men ingen M ratt som kommer med varme? Originalrattet mitt ser sånn ut, men hadde sett for meg komplett M etterhvert.. Takker så mye for Link :D

Skrevet

En annen løsning er å legge varmekabelen rundt hele rattet og deretter skinntrekke det hele.

PS: Er bare en annen løsning, så det er opp til enhver :D

Skrevet

hmm.. blir neesten ikke verdt å ha varme om d må gå på bekostning av M ratt da alt annet blir M. på en annen side hadde det jo vært kult å modde et M ratt med varme ved å trekke om rattet om det lar seg gjøre, alternativt sjekke hva som må til for å få på e61 ratt ( noe jeg tviler på vil være særlig mulig/lønnsomt).. Takker så mye for forslag :D bra gjeng med kompetente mennesker her på bimmer, så det er til stor hjelp for en Bmw rookie som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...