TommyFF Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Har kjøpt min fars e39 shadowline touring fra 04.99 og han snakker så vanvittig mye om sin e60 m varme i ratt og hvor utroooooolig digg d er bilen min har vel det meste av utstyr, men varme i ratt er vel det som mangler. Er det så mye jobb at det bare er å droppe? noen erfaringer?
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Les denne: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/604838 Ikke så vanskelig. Kort fortalt trenger du ratt med varme innlangt (får det kun i 4 eika ratt til E39), ny slepering med to spor og ny kontakt for slepering.
TommyFF Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Ah. Det der så jo veldig greit ut, men ingen M ratt som kommer med varme? Originalrattet mitt ser sånn ut, men hadde sett for meg komplett M etterhvert.. Takker så mye for Link
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Nope, ingen originale M ratt med varme til E39 Får nesten bygge om til E60 ratt da, om det går ann.
gallay Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 En annen løsning er å legge varmekabelen rundt hele rattet og deretter skinntrekke det hele. PS: Er bare en annen løsning, så det er opp til enhver
TommyFF Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 hmm.. blir neesten ikke verdt å ha varme om d må gå på bekostning av M ratt da alt annet blir M. på en annen side hadde det jo vært kult å modde et M ratt med varme ved å trekke om rattet om det lar seg gjøre, alternativt sjekke hva som må til for å få på e61 ratt ( noe jeg tviler på vil være særlig mulig/lønnsomt).. Takker så mye for forslag bra gjeng med kompetente mennesker her på bimmer, så det er til stor hjelp for en Bmw rookie som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå