Arnlijot Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Jeg har hatt denne E23`n en stund nå, og har lyst til å bygge om til manuel, Er M106 motoren som er oppjustert, kjører på 1,3 i turbotrykk. Har en E28 M535 motor jeg tenkte å ta svinghjul og girkasse fra. Noen som har gjort dette før? Jeg tenker spesielt på om svinghul med triggersensorene er riktig, og hvordan det er å lure motoren til å tro at girkassa står i park
porsche Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 Jeg har hatt denne E23`n en stund nå, og har lyst til å bygge om til manuel, Er M106 motoren som er oppjustert, kjører på 1,3 i turbotrykk. Har en E28 M535 motor jeg tenkte å ta svinghjul og girkasse fra. Noen som har gjort dette før? Jeg tenker spesielt på om svinghul med triggersensorene er riktig, og hvordan det er å lure motoren til å tro at girkassa står i park kansje noe her: http://www.745i.avulan.eu/ men lurer litt på det samme selv dette vedr trigger sensor osv
porsche Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Funnet ut noe vedr dette du ? Jeg har hatt denne E23`n en stund nå, og har lyst til å bygge om til manuel, Er M106 motoren som er oppjustert, kjører på 1,3 i turbotrykk. Har en E28 M535 motor jeg tenkte å ta svinghjul og girkasse fra. Noen som har gjort dette før? Jeg tenker spesielt på om svinghul med triggersensorene er riktig, og hvordan det er å lure motoren til å tro at girkassa står i park
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå