Raymond86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Vurdere og selge cabben min. Bilen er en orginal 325i 1986mod. Men motoren er en facelift 325i. Gått ca. 244000km Har pusset opp bilen i vinter og den ble hel lakkert for et par uker siden. Godkjent senka i vognkort. Sort skinn seter i veldig bra stand. Interiøret generelt er i veldig god stand. Kallesjen er strøken. Grenrør og 2x 2" eksos helt bak til potte. God stereo: Rockford fossgate, JBL, og pioner. Den skall godkjennes og få skilt i juni. forgje godkjenning var det bare 2stk 1er feil.(dekk og eksos) Dette er i orden no. Prisanntydning 55 000kr Pm for bud eller spørsmål:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Har også sideskjørt til den i bilens farge. Typen infinity. Skall på straks den har fått skilt. Lar dei vente litt så det er er bare og leite etter rust;) finnes ikkje De er bremselys i vinga. Bildene av baksete viser at sidene me høytalere står åpne. Har er de ein anna type høytalere nå og de er deksel forran.. Cabben er manuel og det er bytta diverse pakninger og vaiere. Motor og driv verk er veldig bra. Har også ein masse bilder av oppussings prosessen viss noen er innteresert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Alt av oljer er bytta. Luft filter og olje filter er bytta. Reg reim er også bytta. Nye angel eyes lykter sorte. Baklykter sorte. Lister,calipere ,gitter og kalesje er også svarte.. Felgene er Dezent som er sandblåst og nylakkert. 16x7.5" framme og 16x9" bak. Har kviteringer på det meste som er gjort med den og på deler som er kjøpt inn. Det er stort sett GS bildeler og Schmiedmann.no som er brukt:) Bytta luftmengdemåler og innsugsbelg og luftfilter. Ny eksos potte som passer bra til hekken. Nye sorte angel eyes fra Gs-bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Mer innteriørbilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Litt interiørbilder:) Er ganske pent:) MOMO ratt. M-tech sport seter. alle lister på bilen er lakka svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Noen bilder med taket nede og tørr bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 AutoDB kode:1460025 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hvem har lakka den? Nokon garanti på jobben? Greit å ha sia den er nylakka å det kan skje fort ting under lakken. Selger du den billigere uten felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Hvem har lakka den? Nokon garanti på jobben? Greit å ha sia den er nylakka å det kan skje fort ting under lakken. Selger du den billigere uten felgene? Nei det er ikkje lakka på verksted og eg har ingen garanti får arbeidet på grunn av det. Eg har bare kvittering på lakken som ble kjøpt inn. Eg kan godt selge uten Felger som vist på bilde. Er bare og komme med bud det:) Dei orginale hjula følger med. Men bilen blir sikkert for lav med dem på samtidig som den er såpass senka. Fikk beskjed ifra biltilsynet i dag om att skilta var komt. Håper eg får tid og hente dei i helga. 1.juni har eg bestilt godkjenning og satser på den går igjennom der ,viss ikkje vill eg iallefall ordne det som må gjøres før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Bilen kan selges for betydelig lavere pris om kjøper tar årsavgift og omregistrering selv:) Åpen for bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Ny pris! Den må bort til fordel får nytt prosjekt nå Go mulighet til og få seg ein kul bil for ein billig peng:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Lakkeringsjobben er gjort av en som tidligere har jobba som lakkerer og karroseri oppretter. Jobben er gjort skikkelig sjøl om de ikkje er et verksted som har gjort de. Ingen som bruker 30-40k for og lakkere en gammel e30 med mindre de er en m3. Har som sagt bilder av prossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 NÅ HAR BILEN FÅTT SKILTA OG OMREGISTRERING ER GRATIS I 2MÅNER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Skilta på og sesongen i gang:) merker att innteressen for cab er lav nå. Men prisen er og forblir 55000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå