T. Thøgersen Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Har den siste tiden slitt med at lyset i parklys-ringene på den ene fremlykta har lyst litt som det vil selv, tok av dekselet bak lykten for å sjekke. Når jeg kom borti pæresokkelen, begynte den å lyse igjen. Dette har skjedd ett par ganger, og hver gang har den begynt å lyse så fort jeg tar på sokkelen igjen. Men idag funka ikke det trikset lenger, så da vil jeg tro pæra er gåen. Tre spørsmål: -Åssen pære er det? -Er det knotete å bytte sjøl? -Og er de kobla sånn at når den ene pæra går, så lyser ikke den andre? Når det har vært som nevnt ovenfor, har lyset i begge ringene gått. Takknemlig for innspill.
Evenol Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Lett å bytte selv. Litt trangt, men det går. Det er en pære fordelt på to ringer. På muttern sin 04 mod. så var det en liten 12V 5W bare (W5W). Men måtte kjøpe ny sokkel med pære for en hundrings på GS om jeg ikke husker helt feil. Husker ikke årsaken... Bare ta den ut også ser du om du får ut pæra av sokkelen.
T. Thøgersen Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Ok, takk, da får jeg prøve å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå