Olaa1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Seff ! Må bare få kjøpt materialer.. . treverk? 'Seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 trist syn med det herverke på din bil. trur eg hadde daua. men godt med ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 trist syn med det herverke på din bil. trur eg hadde daua. men godt med ny lakk Sinnsykt irriterende... litt bilder stjålet fra FredrikWake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Seff ! Må bare få kjøpt materialer.. . treverk? 'Seff fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nydelig bil! Merker jeg begynner å få mer og mer lyst på E46, og bildene av din svekker ikke akkurat de tankene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Skilt på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Skilt på taket! Har ikke noe bilde av det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 En som rygget i fronten på meg for noen uker siden. Lista som holder skilte sprakk, samme gjorde litt av fangeren og skiltet, har derfor kjørt uten skilt foran i noen uker... Bestemte meg plutselig for å feste det på en eller annen måte, da jeg bare hadde strips fant jeg ut av at jeg skulle stripse det på takstativet. Liker stuket! Blir bedre når jeg får ny US-style list foran. Var forresten på isen i valnesfjorden i dag, koste oss i 4-5 timer, brente vel en halv tank diesel Ett instagrambilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Haha, liker skiltplasseringen Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Takktakk! Noen som vet om dette er lov da? Har fått kommentarer fra blant annet onkler om at den ser ut som en drosje... Selv syns jeg det var tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 En som rygget i fronten på meg for noen uker siden. Lista som holder skilte sprakk, samme gjorde litt av fangeren og skiltet, har derfor kjørt uten skilt foran i noen uker... Bestemte meg plutselig for å feste det på en eller annen måte, da jeg bare hadde strips fant jeg ut av at jeg skulle stripse det på takstativet. Liker stuket! Blir bedre når jeg får ny US-style list foran. Var forresten på isen i valnesfjorden i dag, koste oss i 4-5 timer, brente vel en halv tank diesel Ett instagrambilde.. [ Bilde ] kult! hvordan var isen? glatt og fin? har vurdert å kjøre der, men har pigfritt, så det er ikke så morsomt! da er det bare å få en rett list i stede for skiltplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Rett list er på vei! Isen er glatt og fin. Greit grep dær det er kjørt med ispigg, ellers så er d speilglatt... Ble bedre og bedre grep utover dagen pga det blir mer oppkjørt! Var der en tur i dag og artiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Takktakk!Noen som vet om dette er lov da? Har fått kommentarer fra blant annet onkler om at den ser ut som en drosje... Selv syns jeg det var tøft Tror jeg må være enig med Per Jørgen dær på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 haha kreativ plassering av skiltet tar vel ikke lange tida før du blir stoppa av polti med det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå