HeiNicklas Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Har en komplett 525 til salgs i deler, karosseriet er bra for rust og alt er fint. - Motor, kasse, mellomaksel m/kjølesystem solgt - hjerne solgt - frontfanger solgt Si hva du trenger, så kan jeg evnt ordne bilder i forhold til det, det meste står på bilen, og er 100%, motor ble tatt ut for prosjekt, men ble visste endring i planene. Bilen er calypsorot Har blant annet diff, interiør, understell bremser etc. PM, ring eller SMS 99563284 Nicklas Eik Rindal
HeiNicklas Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Bilen blir hugd denne uken, hvis noen er interessert.
kjetilbm Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Hvis du får tatt bildene jeg spurte om, så kanskje det hjelper...?
HeiNicklas Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Er denne rustflekken som er under kanten ved siden av skiltlyset. Er den eneste rusta som er. Edit: Og beklager for UTROLIG sent svar, Kjetil.
HeiNicklas Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Kan ta bilde idag sk33to Har ikke ratt, dette er stjålet dessverre. Bilen står i porsgrunn
sk33to Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 kult, er et par andre småting jeg trenger og så om du har alt kan jeg komme og hente det så slipper vi sende det.
HeiNicklas Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Litt dårlige bilder pga lyset, men ser at de er fine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå