M3 Atle Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Så folk tenker "det er bare en 316ia, tar den lett". Får seg en liten overraskelse da. Nettopp det dem ikke gjør, 325 går jo dritt da er det bare harry igjen. Anders92 reagerte på dette 1
Hankook Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Så folk tenker "det er bare en 316ia, tar den lett". Får seg en liten overraskelse da. Nettopp det dem ikke gjør, 325 går jo dritt da er det bare harry igjen. Du tar ikke poenget, så vi kan vel la det være med det. Sitatet ditt "325 går jo dritt" blir da bare latterlig, særlig når du selv "kun" eier en e36 m3, som også går tregt, alt etter hva du sammeligner med selvfølgelig. En 316 kontra 325 er da en meget stor kontrast, om du ikke vet dette, bør du får kommet deg ut og utvidet kjennskapen din til de forskjellige bilene. Sier ikke at en 325 er noen rakett, tvert om. Men sammenlignet med en 316, er den det. Før du utaler deg om det er harry osv. bør du sette deg inn i hvilke planer jeg har for bilen osv. Så vidt jeg vet, har ikke du noen snøring om mine tekniske og uteende messige planer?
M3 Atle Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Har eid 325 med dbilas og diverse ekstra ting, den gikk dårlig. Så hadde jeg en 325 cab den gikk også dårlig. e36m3 3.0 med lettede remhjul, carbon innsug, software, lettet svinghjul, 3,64diff, rustfritt eksos hele veien går så mye bedre en 2,5 atte jo. Jeg er faktisk i posisjon til og si at bilen din går dårlig og at den gamle ''se på han da, liten snål firrer, vi kjører fra han. -Det gjør dere faen ikke!!!!!'' vitsen har gått ut på dato/harry. Nei du har sikkert mye fine planer... Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå