rublings Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Trenger snekke kjapt. Helst før fredag, men det blir vel vanskelig. Må komme fra e34 med M50 motor. Holder til i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 hei jeg har vis du har muligheten til å hente den:) holder til i kongsvinger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg har fra en 525 med m50 motor bilen ble eu godkjent i juli så snekka skal være bra kan demonteres og sendes. kr 800+ frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Takker for svar. Om bilen er godkjent med snekken sier ikke så mye om slakken. Min hadde helt sikkert blitt godkjent med snekken jeg har nå. Det som er poenget er at jeg vil ha en snekke uten snakk som ikke er strammet inn for mye, slik at den blir tung på rattet. 1cm med dødgang går greit, men jeg har ikke lyst å demontere, montere og deretter gjøre samme greien igjen. Då spanderer jeg heller 1800,- og handler fra koed. Men skal ha dere i bakhodet om jeg ikke finner noe i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naboen fra 87 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei!. Har høgget en m50b25 bil har en tight og fin snekke i garasjen her i bergen om du fortsatt trenger, kan jeg leite den fram og se over at alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Bestilte en M5 snekke fra koed. Fikk den for 500,- så det var egentlig ikke noe å tenke på, men ellers takk Du har ikke tilfeldigvis en fungerende LMM til den bilen liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Har 4.pins til B20 men du skal antagelig ha til B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå