kevin1982 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 har lenge sittet å lurt hva jeg skal gjøra med min e39 2,8. fant ut å sette på komp. men etter å hjulpet og fult med på kompis som driver med diesel. ble det mye mer intresangt å prøve seg på diesel. og nei vil ikke ha nyere bil. gla i e39 og liker det karosseriet best. noen som vet hva jeg må bytte. har 540 bensin diff, ZF kasse og 2,8 m52b28motor. må jeg bytte bremser og drifstoff tanken også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Drivstofftanken skal være lik. Er hvertfall det på E46. Men pumpa er nok forskjellig og det opplegget der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Drivstofftanken skal være lik. Er hvertfall det på E46.Men pumpa er nok forskjellig og det opplegget der. jeg tenkte kanskje på fyllings røret. er det ikke større oppning på diesel biler. mente diesel pistolen på stasjonene er større. men hva det andre. bak og foran askjell, diff, girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 bruk www.realoem.com og fyll inn delenr på delene du skal sjekke i "application search" da får du oppe alle delene som går overens mewd dieselog bensin. men ja, jeg mente selve tanken i seg selv, på¨fyllingsrøret er separat del :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå