ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Hallo.. Har hørt en skrape/ subbelyd, kommer bakfra, nei den tar ikke borti hjulbue e.l Er en metall lyd, kling...kling...kling jo fortere jeg kjører hvor mer kommer de klinga( jernlyd), høres godt innvendig og utvendig, trodde først det var bremseskjoldet, men har ikke det bak... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Mulig du tar borti fjærbeinet? Jeg måtte space 5mm på min første E46 da jeg monterte coilovers. Sjekk klaringa mellom felg og fjærbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Garantert at felgen tar borti fjær/demper. Hadde samme greia med min, da jeg hadde på vinterhjul. Kling, kling. Lyden kom fortere og høyere når jeg kjørte fortere. Sett på en spacer, problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk gud for at det ikke er verre, takk for svar og hjelp av begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå