hanskr Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 hei har ein bil som går heilt fint på alle gir opp til 5000 så kutter / sperre den, om eg fortsetter å halde full gass kommer den seg viddere etter eit par sek å stopper på 6000 for så og sperre litt der og deretter til stopp. Nåkken ideer?
tage123 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 hadde nesten samme problem min gamle m20b20.. prøv å puss med sand papir på trigger følern.
hanskr Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 girkasse føler her men skal sjå etter groms tenkte sjølv på lmm eller tennings kutt på ein måte ja
hanskr Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 skifta ein føler, skjekka fordeler ok, prøvd ann lmm ingne forskjell, skifta potmeter gasspjeld men fortsatt ikkje god målt bensintrykk under kjøring e perfekt. Funne ut att vist eg holder litt under full gass so går den heile vegen noen ide om kva som kan ve årsaka til de ? :=)
Daniel l Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Ville kansje prøvd med et sett nye plugger Virker som at den ikke klarer å forbrenne alt ved full gass?
SpiXi Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 prøv nye plugger hadde nesten det samme på min bytta plugger ble helt fin igjen
hanskr Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Ville kansje prøvd med et sett nye plugger Virker som at den ikke klarer å forbrenne alt ved full gass? De skal eg har eg ikke tenkt på
hanskr Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 prøv nye plugger hadde nesten det samme på min bytta plugger ble helt fin igjen takk
hanskr Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Då er svare Plyggene sin feil mange takk karer !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå