e30powah Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 etter mye om og men vurdere eg nå og selge min orginale 325 m-tec 1. gått ca 230000km starterr og går. motor og gir er i god stand. ny bygd bakstilling med nye foringer. bremser osv bak er nesten nytt. so og sei strøken m intriør kun eit hull i pute på fører stol, like stort maks som en 50øring ny pute uten hull følger sefølgelig med. sort taktrekk. desverre trenger den litt omsorg. bærearmer og foringer framme bør byttes pga utslitte bærekuler. topplagrene må byttes, byttet på eine siden har 1stk ny til andre siden. liten olje lekk på der slangene til oljekjøler går inn på olje filter adapter, kun oring som må byttes, kan muligens byttes før eventuelt salg. litt små rust på jekkfester men ingen ting som skal ha noe og sei på en eu som eg har sett. bilen er pen og sjå til grei i lakken. følger med komplett servo til bilen felger og dekk så skal eg sjå ka som eventuelt følger med sorte de lykter følger ikke med nye og bedre bilder kan seff ordnes bilen selges ikke under 40000kr, så prutmakere og folk som bare snakker gi f:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben sypriansen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 lyst å bytte i audi s6? 2,2 20 v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 info og bilder på pm takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Fint om du kunne svart på PM. Er intr i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Neineinei, du kan ikkje selge denne Magnus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan selge til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 faen at du ikke la denne ut i fjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 låg ute då også men ingen intresse;) nei trur neppe det blir salg pga manglende intresse og skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Høres bra ut Magnus, ekje mangen igjen av so bra eksemplar heller. Ikkje selg med mindre du får eitt bra bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixe30 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 har en mercedes 300 tdt 1994 som jeg vurderer å bytte bort eller selge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Hva følger igrunn med her`? skjønner ingen ting av denne salgs annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Hva følger igrunn med her`? skjønner ingen ting av denne salgs annonsen! Då foreslår eg at du leser annonsa en gang til, står ganske klart der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Avskiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 syns no annonsa er grei og tydelig eg, ja avskiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå