r_tranoe Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Hei. Jeg ønsker å kjøpe ei leppe til bmw e34 som kan monteres under org fanger. Hvis noen har noe så hadde det vært fint med bilde av den på bil hvis mulig. MVH r_tranoe
24vbmw Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 hei jeg har en hel front fanger vis du kunude vært inntrisert? den er grå er en form for styling fanger, er av glassfiber så er ikke noe stress å fikkse på om en skulle være uheldig å kjøre borti noe så den skulle bli ødelakt:D
r_tranoe Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 hei jeg har en hel front fanger vis du kunude vært inntrisert?den er grå er en form for styling fanger, er av glassfiber så er ikke noe stress å fikkse på om en skulle være uheldig å kjøre borti noe så den skulle bli ødelakt:D skulle ønske du la til et bilde av den
24vbmw Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 viewtopic.php?f=14&t=226057 der har du link til annongse:P
r_tranoe Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 bumper denne. ei leppe som kan festes under org fanger. anyone?
John90 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Kan informere om at renault laguna lepper passer på e34 og
r_tranoe Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 vet,men jeg synes ikke noe om den leppa egentlig. minner meg får mye om japse bil egentlig,siden jeg hadde det på en primera jeg hadde. synes ikke den passer bmw heller men takk får svaret
r_tranoe Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 bumper denne. ingen som har noen lepper av noe slag som kan skrues under på org fanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå