Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Halloen! Nå som det begynner å bli sommerdekk sesong her i nord, har jeg bestemt meg til å pusse opp felgene mine. Så sitter litt stuck med farge valg Lurte egentli hva folk ville ha tatt hvilken farge på sine felger om man hadde en bil med techno violett farge på? Har fundert på en koksgrå/gunmetal farge selv, men ville høre hva godt folket her mener og generelt sanke inn flere farger inn For dem som ikke vet hvordan fargen ser ut legger jeg ut ett bilde av bilen min MvH Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Du trenger ikke tenke videre. Punktum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Så sikker? di trenger seg litt lakk mtp siden di har blitt kantkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg mener at koksgrå/gunmetal er veldig riktig på bmw sine violet farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Notert er åpen til flere forslag om folk har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Mtp at du har kromlister rundt vinduer og nyrer så tror jeg faktisk jeg ville beholdt original-sølvfargen på felgene. Syns faktisk den passer best på techno-violet, evt. noen toner mørkere gråfarge enn org. farge kunne vært fint Du kan jo alltids prøve å photoshoppe for å se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Heh sant nok men kromlistene skal vekk etter hvert! men er jo en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hva slags felger er det da? Hvis det er de som står på må du jo få deg noe større.. 10" bak og 8,5" er oppskrifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 ingen anelse kass felger det er egentli nei det er ikke di som er på det bildet xD di var x-vinter felgene mine er di jeg bruker til sommeren ja det jør seg bedre med bredere felger bak men dog har ikke det nå da men klarte man å finne ut hvilken felger det er så skulle jeg ha fått taki 2 ut av samme men bredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Denne har jeg ikke sett i ''by1''.. Fin bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Denne har jeg ikke sett i ''by1''.. Fin bil da! heh takk mister er ikke så ofte i ¨by1¨ så og si ihvertfall siden man er med i team lapplaus til denne dags dato xD høres ut som man skulle hatt bmw treff i sør-troms området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 ikkje braaaaa.. Ja absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 selvgjort er velgjort har lært leksa mi var ikke så lenge til anyways *gledes* det må sikkert gå ant å ornes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå