Gå til innhold

Felgfarge forslager

Share

Anbefalte innlegg

Halloen!

Nå som det begynner å bli sommerdekk sesong her i nord, har jeg bestemt meg til å pusse opp felgene mine.

Så sitter litt stuck med farge valg :lol:

Lurte egentli hva folk ville ha tatt hvilken farge på sine felger om man hadde en bil med techno violett farge på?

Har fundert på en koksgrå/gunmetal farge selv, men ville høre hva godt folket her mener og generelt sanke inn flere farger inn :)

For dem som ikke vet hvordan fargen ser ut legger jeg ut ett bilde av bilen min :mrgreen:

Bilde010.jpg

MvH

Dansken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp at du har kromlister rundt vinduer og nyrer så tror jeg faktisk jeg ville beholdt original-sølvfargen på felgene. Syns faktisk den passer best på techno-violet, evt. noen toner mørkere gråfarge enn org. farge kunne vært fint :) Du kan jo alltids prøve å photoshoppe for å se hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen anelse kass felger det er egentli :P nei det er ikke di som er på det bildet xD di var x-vinter felgene mine :P

222280_10150178169471503_605771502_7152877_5812841_n.jpg er di jeg bruker til sommeren :)

ja det jør seg bedre med bredere felger bak men dog har ikke det nå da :P men klarte man å finne ut hvilken felger det er så skulle jeg ha fått taki 2 ut av samme men bredere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg ikke sett i ''by1''.. Fin bil da! :)

heh takk mister :) er ikke så ofte i ¨by1¨ så og si :P ihvertfall siden man er med i team lapplaus til denne dags dato xD

høres ut som man skulle hatt bmw treff i sør-troms området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...