BredeB Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har kjøpt en 1991mod 320 som har gått 246,000km, den er vel egentlig i ganske dårlig stand, den har stått ute i nesten 2 år på gressplen, så er en del rust osv. kan legge ut noen bilder så kan dere si hva dere syns Er bare og komme med forslag til hva jeg kan gjøre med den å Har noen planer for bilen også. Planene er og få bytta til 2,5l og muligens bygge turbo. Få fiksa lednings rot i bilen. Finne ut hvorfor den fjusker,drar dårlig osv M3 fangere og speil Bytte senkesett Rette bulker Bytte takluke kassetten Sote ruter Hel lakkering Blir sikkert noe mere etterhvert Sånn så bilen ut når jeg henta den. Etter noen dager så vaska jeg den, fikk demontert fronten og satt på "ny" fanger og setti på nye lykter. Så startet jeg med og prøve og få takluka til og fungere, men den er rusta fast så da blei den bare rivi ut av bilen og skal derfor bytte kassetten, forrige eier hadde også satt teip over fram delen av takluka siden den lakk vann, og når jeg dro av de var det masse rust under.. Gulvteppet var også bløtt så da tok jeg ut det. Og nå om dagen så driver jeg og sandblåser rust og monterer coilovere. Sånn ser bilen ut i dag 02.05.2012 Fjørene som satt bak. Fjørene som sitter bak nå(til venstre) Driver og klundrer litt med justeringa bak, jeg skrudde dem helt ned og tok 5runder opp. når jeg hadde senka ned bilen igjen så var den høyere på venstre siden, så har skrudd 1 runde ned men er fortsatt ikke likt. er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Du har noe å henge fingrene i der. At den fjusker kan kanskje være samme problem som jeg hadde når jeg hentet min. Belgen på innsuget var sprukket og det var mye falskluft i systemet. (-hadde det bare vært så enkelt hver gang...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det som er meninga da håper på og være ferdig med den til jeg kan ta lappen men helst ferdig i sommer hehe. er ikke derfor gitt har sjekka alt av vakium slanger, innsug,luftfilter osv. Skal ta diagnose på den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Har ikke fått gjort så mye i det siste men har starta og demontere bilen igjen utvendig og fortsatt med og fjerne asfaltmatter og skjære ut deler i gulvet der det er rust. Har også fått skaffa no syregrunning som jeg skal ha på der jeg har sandblåst, har drivi og retta no bulker å men må finne resten av oppretter verktøyet før jeg får retta mer kan slenge med noen bilder. Før jeg startet og ta av fangere osv. Etter, har også fått oljesprøyta litt på innsiden av der skjerma sitter Har også fått skrudd ut den plata som forrige eier lagde til bassern han hadde i den, den syns på bildet, den som står ved Labb dunken Kommer nok flere oppdateringer når jeg får inn litt penger og får kjøpt det jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå