325ixturbo Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hei har søkt inne her på det meste hva anbefaler dere og er hauligan dårligere enn dynavin ? evt hva og hvorfor skal ha det i en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Ingen tvil om at dynavin er bedre en hualingan. Jeg vet ikke om det var spilleren, meg eller bilen som gjorde det, men jeg prøvde i allefall 2 hualingan spillere og det var bare tull med de. Nå fikk jeg til slutt ny dynavin spiller og er storfornøyd. Mye bedre skjerm, lyd, oppsett osv. GPSen har jeg ikke fått ordnet enda, så jeg vet ikke hvordan den er. Pluss at i allefall på e39 har den mye bedre festebrakett enn hualingan og ser bedre ut i dasjen etter min mening i allefall. Hvordan det er med e46 vet jeg ikke. Virker rett og slett som litt mindre "kina vare," selv om den sikkert er laget der borte dynavinen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 ok takk for svar, ringte Gs angående dette når jeg bestolte jeg, så trodde jeg at jeg bestilte dynavin, bare at jeg tok den uten android osv,men det var jo hauligan så skal levere den tilbake når jeg henter den ut for prisen er jo nesten det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 kjøp heller denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Jeg kjøpte og monterte en Dynavin i min e39 men sinnsykt dårlig radiodel og ikke mulighet til å lagre telefonliste gjorde at jeg solgte den etter kort tid. Jeg kjøpte en Clarion 2 din spiller med navi og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 men er den kompatibel med multiratt osv da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 koster riktinok en 1000.- lapp ekstra. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=281 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 hvordan er kombinasjonen av Dynavin og Blaupunkt Thaa 475? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå