wazzap Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 God kveld! Jeg håper dere kan hjelpe meg litt. Jeg skal ha meg firmabil og har bestemt for for en bmw 325 2008 modell med facelift. Jeg har kommet over noen eksemplarer på finn men jeg tenker at kanskje det kan lønne seg å importere? Noen som kan hjelpe meg å finne noen gode eksemplarer setter jeg veldig stor pris på det Kravene jeg har satt meg er: Pris: max 400.000.- Årsmodell: 2008 med faceliften Modell: 325 Touring Diesel ( Noen som har erfaring med bensineren? ) Kmstand: Max 70000 Ønsket utstyr: 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 386 ROOF RAIL 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 402 PANORAMA GLASS ROOF 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 606 NAVIGATION SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 7SN NAVI BUSINESS W.HANDYPREP.BLUETOOTH 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE På forhånd tusen takk for hjelpen og ha en riktig fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Min 09 325DAT M-sport med 37000km på telleren kostet ikke mye mer enn det du har satt som maks Ser nesten ut til at du har kopiert utstyrslista på bilen min Lå vel en sort '10 325d på finn for ca 450.000 en god stund uten å bli solgt. Tenkte på denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... rom=370000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Jeg ville gjort det enkelt og kontakta AEC Top Auto og fått André til å importere bil for deg! Flere her på forumet som har gjort det, derav meg selv, og vi er alle kjempefornøyde! Du kan også bruke Mobile24 til å regne ut priser ved import osv, og eventuelt gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Husk bare at alt av reklamasjonsrett forsvinner ut vinduet med en importert bil som importeres i ditt navn. Jeg hadde en importert Volvo fra den var ny og aldri igjen. 325 min er tatt inn av BMW Norge og de gir "norsk" garanti og reklamasjonsrett på bilen selv om den er bruktimportert da den var 9mnd gammal. Skal du importere så påse at firmaet tar den inn selv og du kjøper den av dem her i Norge. Da må de gi deg forbrukerrettigheter etter norsk lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Takker for gode råd og tips :)sitter å ser en del på mobile.. Det er en ting jeg legger merke til og det er at det er veldig få biler med M pakke ? ? ? Er det bare meg som ikke finner disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion5 Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 On 3.5.2012 at 22.46, Simennzz skrev: Jeg ville gjort det enkelt og kontakta AEC Top Auto og fått André til å importere bil for deg! Flere her på forumet som har gjort det, derav meg selv, og vi er alle kjempefornøyde! Du kan også bruke Mobile24 til å regne ut priser ved import osv, og eventuelt gjøre det selv Jeg har brukt AEC top Auto AS og jeg vil ikke anbefale noen og handle med disse useriøse bilselgerne.. Bare les rundt på nett, jeg er ikke alene med dårlig erfaring med dem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 6 år gammel tråd da... kjenner ikke til selskapet, men de ser kriminelle ut hele gjengen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå