evi Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Ymse deler som selges. SKAMBUD MOTTAS siden jeg vil bli kvitt det meste rimelig fort, ellers blir det bare kasta.. De fleste av bildene taler vel for seg selv. Nye rådelager til 2stk råder. Fikk med to for mye. Passer m10&m30 Oljefilterhus og motorfester. Blokk har sprekk i seg mellom kjølekanal og oljekanal (Trykkside) Deletopp. Planet for rundt 15k km siden. Litt slitte stempler, men fungerte uten problemer. Råder burde være feilfrie. M30b35 veiv. Hører sammen med stemplene og rådene. Skal være innenfor toleranser. De fleste bildene taler vel for seg selv.
evi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Har sett andre selger de for 600, men kom med bud!
evi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Desverre ikke svinghjul, fulgte ikke med på motoren som jeg kjøpte så måtte bruke opp igjen det jeg hadde.
evi Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Siden jeg ikke har plass til å lagre de større delene over tid går det rimelig!!
evi Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Inkludert frakt isåfall da.. Om det ikke kommer noen som byr over innen uka er over så er det ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå