Tommy Andersen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg har en 06 525 Dat, Idrive skjermen har blitt hel mørk, radioen fungerer ikke, og idrive "knappen" kan dreies helt uten motstand. Det jeg har gjort er å ta ut alle sikringene foran og bak og måle de, fant ingen ødelagte. Noen som kan hjelpe med hvor jeg skal begynne å lete for å finne feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hadde feil i det området en gang, da var det jord kabelen som hadde dårlig kontakt, dvs den var nesten helt løs. Da funka det ikke så bra. Den sitter ved konsolen en plass. Strandveien auto loddet ledningen fra passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5-78 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Har du prøvd å lade batteriet fullt opp? Er det ikke nok strøm på batteri er det navi enheten den første som kutter ut pga det skal være nok kjørestrøm.. Hadde samme problem på en X5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå