Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja

nå fikk eg et svar i en annen tråd her ang ledningsnett m50b25, da gikk det opp et lys..svakt lys..

Når eg byttet motor, bytte eg jo over ledningsnett fra gamle til nye motor pga kontakt ikke passet,

Originalt ledningnett er bosch og motor eg da satt i hadde mest sannsynlig siemens(2 år siden så husker ikke alt)

Dvs eg da kjører med bosch ledningsnett på siemens sensorer og hjerne..

Skrevet

Du må bytte over alle sensorene fra den motoren ledningsnettet hørte til. Det er faktisk forskjellig fra simens til bosch.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Ja, var der lyset gikk opp for meg nå..

Men den gamle motoren ble jo solgt for 2 år siden.. får høre om eiger har den stående enda:P

Skrevet

du får jo ikke bosch elnett til og passe på simens hjerne og omvendt. Da hjernene har forskjellig kontakter (isokobling) Det er fysisk umulig at det er feilen så lenge elnettet ikke har vert klippet og skøytet med omvent ender til hjerna :S

• 8 months later...
Skrevet

Hadde samme problemet på min m50b20, viste seg at slangen bak/under innsuget hadde hoppet av, må liksom stikke nevene inn forran motoren og inn under innsuget for å sette den inn ijen, da det skjedde så funket ikke bremsene osv, smalt skikkkelig inni motoren og utruli ujevn på tomgang, er el en vakum slange tar jeg ikke feil :)

• 4 months later...
Skrevet
Fant du ut hva feilen var? Sliter med samme nå
Var da tomgangsregulator som var gåen.. Denne byttet eg jo så har i god tro trudd denne var ok:)

Problem solved

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...