Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne godt tenkt meg en sånn igjen (hadde en i 03-05), men synes den er kjørt litt mye... Har du hatt noen problemer? Eller mer konkret, fungerer girkassen som den skal eller "jukser" den på andregiret? Er den dønn original? Ingen merker etter marksyning på eksos, hendler, styrelodd, speil etc?

Skrevet

Har ikke hatt noen problemer med den nei. Sykkelen har vert meget pent behandlet, og har aldri vert i bakken. Som sagt, dønn original med unntak av Yoshimura tri-oval eksos. Den er nødvendig for å få rette lyden, som faktisk er en stor del av kjøreopplevelsen på en sykkel :) Originaleksos følger som sagt med.

Skrevet

Trioval er tøft! Noen av disse hadde et svakhet med girkassen. Den jeg hadde havarerte ved 3000 km. Dersom den ikke har fått det til nå er den neppe utsatt for det. Ringer deg i løpet av morgendagen..

Skrevet

Vet R6/R1 fra samme tidepoke har hatt trøblete girkasser, men at Gsx-R også har hatt problemer viste jeg ikke. Min fungerer iverfall fint :) Var det en 2000 modell du hadde?

Skrevet
Vet R6/R1 fra samme tidepoke har hatt trøblete girkasser, men at Gsx-R også har hatt problemer viste jeg ikke. Min fungerer iverfall fint :) Var det en 2000 modell du hadde?

gsx-r har hatt dette problemet helt siden 1985. men er ikke noe rart at 2.gir ryker på disse sykklene når man ser på hvordan disse blir kjørt. bomgiring og clutche opp på bakhjulet i 2.gir er drepen for girkassen. er ikke store flatene som holder dem i gir. så med herjekjøring så har alle motorsykler "spess r sykkler" problemer med at 2.gir blir utslitt og begyner og hoppe ut.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Haddde sånn i 2001 og dette er en fin og rå sykkel.

Hadde ikke noe problemer med den.

Og den ble herja med .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...