kim. Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Full shine av E61 AlpinWeiss Slik så den ut ved ankomst: Interiøret ble tatt bakfra og frem; bagasjerom -> dashbord. Interior APC 1:10 fra ValetPro ble børstet inn og renset ut med Foma Mimo, andre overflater fikk Scholl Spam Scholl Spam Før: Etter: MimoMønster (fordi det er gøy) Scholl Spam er flott på skinn også. Etter Spam som skinnrens ble det det brukt Glaze og Leathermasters Protection Dag2: Eksteriør Vasketralla Prickbort fra vinduslister og ned, samt motorrom Ren VP Bilberry Avspyling -> Surfex HD 1:10, hele bilen med Foma Gloria trykksprøyte Oversprayet med Magifoam: Krinker og kroker blir tatt med ValetPro detailerkost Sonax sin Wheel Cleaner på Hjul, IronX på resten av bilen Gummi skrubbet med Surfex HD 1:10 Avspyling -> Berøringsvask med Maxi Suds II Sonus SFX Ultra-Fine Clay og ONR som Lube Tørket med Chemical Guys Miracle Dryer Swissvax Metal Polish på endestussen: Swissvax Autobahn Ferdigvasket, klar for korrigering. Prøvde meg frem med diverse komboer, det groveste jeg har er Gul på S3g, men denne kutta meget lite, så jeg tok frem våtslipepapirene. P1000, P2000, P4000 Tykke og myke, snill mot kanter. Hele bilen ble våtslipt med denne metoden: 3 pass P1000, 6 pass 2000 og 9-11 pass 4000 Etter P4000, relativt lite speil Blå Scholl på S3g ble brukt på spotpad etterfulgt av S30 på Orange. Etter P4000 ble S3g på Gul brukt for å fjerne pusseriper, kjørte gjerne 2-3 pas på 2100 rpm før jeg gikk over med S30+ på Orange. Snacks: Finpolering med Makita, grovjobben med Flex. IPA: Surfex HD 1:5 Buen på tvers over de aller fleste bildene var et hårstrå som jeg fikk plukket ut av kamerahuset. Så var det tydeligvis tid for litt dugg i linsen ved LSP / IPA LSP: Swissvax Glacier, beregnet på hvite biler Dekksider fikk Swissvax Pneu Glossy, felger autobahn. Ferdigbilder: Takk for titten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 denne ble bra, eneste hvite bilen jeg kan huske å virkelig ha speila meg i. Gøy å være med å se fra start til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå