E39_Cato Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Heisann! har akkurat puttet i en 3.5 motor i min e28. ( stod 2.8 der). motoren er ferdig koblet opp og skrudd fast, og når jeg vrir på nøkkelen så går den rundt sånn den skal. den får bensin, men ikke gnist. noen som vet hva jeg kan sjekke? 3.5 startet og gikk i orginal bilen
E39_Cato Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Kan og nevne at de to kontakt stikkene på "avstiveren" mellom topp og innsug er uten partner.
bedmund Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Kan og nevne at de to kontakt stikkene på "avstiveren" mellom topp og innsug er uten partner. de er til de nevnte følerne
E39_Cato Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Vet du hvor/ hvem som har? Må mest sannsynlig ha svinghjul også
bmwmaxi Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Men, har du girkasse med hull til følerne? Hvis du ønsker og gjøre det bilig går det og sette over fra 2.8 det eneste som er litt jobb er og sette over fordeler, men blir i det minste gratis. Har gjort det flere ganger, og har ikke merket noe mindre efekt med det. Dysene er det samme, så de trenger du ikke flytte over. Hvis du ikke har det fra 3,5l Må du ha følere Kasse med hull følere og svinghjul" begynner og bli vansklig og finne. Du må fort regne med 3000,-5000,- før du har det.
Mjørgen Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Må ha de følerne! Ikke rart den ikke går! Er bare å borre hull i kasse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå