Julian Sommer Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Har ingen kontakter under gulvteppet. Eneste elektriske utstyr jeg har er takluke. Går det an å legge opp kabler til frem-stolene? Ikke memory. Det er 5 kontakter under førersetet, og en under passasjersetet. Dette er de 5 kontaktene under førersetet: Korsryggstøtte: Og et bilde av førersetet
kje Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Det er grunnmodulen (grønn kassett) og relemodulen (svart kassett) under baksetet venstre side som styrer vinduer, takluke, sentrallås etc. Ta av girkule og mansjett og kjenn under midtkonsollen om du har et par (evt kun én) kontakt til el-vindu-bryterene.
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Har barer et eller to små relebokser under baksetet. Fra delebilen min har jeg liggende GM og RM, den hadde opplegg til el-vinduer og el-seter. Har ingen lignende bokser under baksetet. Er det da håpløst å legge opp til el-seter? Jeg har el-takluke, så har kanskje oplegg til el-vinduer også, skal sjekke opp dette.
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Haster med å få inn el-setene.. De har ikke memory, så de trenger vel kun pluss og jord. Men hvilke av ledningene er det? Er jo masse kontakter under førersetet, men kun en under passasjersetet. Setene har ikke memory!
kje Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Du kan evt lese litt her: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Hehe leste akkurat på det du linket til der. Men finner ikke ut hva som er hva. Mulig det er jeg som er dum, men jeg finner altså ikke ut hva som må gjøres for å få inn setene mine. Må vel være noen som vet hva som må gjøres?
Bmwrob Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 SOm regel er svart jord, og pluss den røde om er lit tykkere enn andre ledninger..
Julian Sommer Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Er nok ikke så enkelt som det her gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå