markusb Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Jeg har en helt original 1985 320i, med dårlig eksosanlegg. Hva er ditt beste forslag til hvordan jeg kan fikse dette? Regner med bilen er uten katalysator, siden den er `85 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 hva mener du med dårlig eksosnanlegg? er det rustent, lekker det, er det hull, er det festene? hvis du skal ha en så original bil om mulig og du skal ha det showroom pent, så er jo såklart et nytt og org eksosanlegg å anbefale, men koster jo litt såklart. hvis du bare skal fikse så bytter du ut den delen av eksosen som er ødelagt eller sveiser =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Det er (store) hull ca på midten. Er ikke viktig å holde eksosen original. Egentlig har jeg lyst på doble rør hele veien, men vet ikke hvordan det er mtp tilpasning? Trenger litt konkrete forslag til anlegg, da jeg har sett rundt i blinde lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hjelp! Hva slags eksos bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 ring GS bildeler og Schmiedmann så får du gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Men de som er til 325, passer de på 320?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 325 eksos passer 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå