mazdak1 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 2009 Zhenhua Monkeybike. Registrert som moped. Artig liten sak som absolutt vekker oppsikt på veiene. Går ganske bra som den står nå. Den starter lett, og går som en drøm. - 125cc motor - 22mm Keihin forgasser m. større luftfilter - OORacing-CDI boks med 2 maps Det står tilkoblet en bryter til CDI-boksen. Dersom du blir stoppet i politikontroll, så kan du trykke på denne slik at den gjør 45km/t. Ellers gjør den i "inaktivert tilstand" over 100km/t. Står i tillegg montert: - CNC-frest aluminium-svingarm som er 10cm lengre - LED-blinklys - LED-baklys - Supermotard dekk Sykkelen er kun gått 64 mil. Er helt strøken, og ingenting galt med den. Nesten ikke blitt brukt siden 2009. Dette bærer den helt klart preg av. Meget billig i drift - forsikring koster kun 300kr, årsavgift på 400kr og forbruk på 0.15-0.2 l/mil. Original 50cc motor er kun gått 4-5 mil, og følger selvfølgelig med (tar kun 15-20 minutter å bytte om dersom en skulle ønske det). I tillegg følger diverse drev med dersom en ønsker å forandre på akselrasjon og hastighet. Deler og forhandlere finnes det masse av både i Norge og utlandet, så dette skal ikke være noen bekymring (deler koster som regel rundt 100-lappen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Pris`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Pris`? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Tenkte 8500 for den. Det må da være billig! Egentlig frister det lite å selge den da den er veldig kjekk å ha i sommer, men trenger pengene til et Cafè-Racer prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skedsmo i Akershus (ca. 10-15min fra Oslo). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg vil ha! Noen bilder av boksen, speedo osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har dessverre ikke det. Boksen og knappen ligger hvertfall gjemt under setet. Veldig attraktive disse.. Kjempemorsomme å kjøre - ingen tvil om det! Med litt mindre drev foran (følger med) så går den faktisk på bakhjulet med kun gass (byttet om til større drev da jeg er veldig påpasselig med innkjøring, noe den ikke er heelt ferdig med). Akselrasjonen kan absolutt ikke klages på. Den veier tross alt kun 55kg! Akkurat nå står den med originalt eksosanlegg som dessverre gjør at man ikke får utnyttet kreftene maks (dog går den likevell veldig bra!). Stod på et NHRC effektanlegg tidligere, og DA dro den veldig veldig greit fra seg. Dessverre måtte dette byttes om da den hørtes ut som en 500cc 4-takts supermotard med dette anlegget (ganske tøff lyd i grunn). Effektanlegg koster vel en 600-700, så bor man ute på landet og ikke midt i Oslo-sentrum som meg, så kommer man til å ha timesvis med BILLIG morro! Det morsomme er faktisk at en kamerat av meg som har en KTM EXC 520, nesten angret på å ha brukt over 80.000kr på sykkel og lappen når man kunne ha like mye morro med en så billig sak. Har egentlig ikke lyst til å selge den med tanke på at jeg slipper en del bomutgifter med denne i sommer, men kunne fått godt nytte av pengene jeg får fra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Nei dessverre, denne er solgt for over 1 år siden. Har dog en Ducati Monster 900 du kan få kjøpt av meg billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå