OrjanBmw Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Noen som vet hvor man kan finne en presse som man kan bruke til å skifte hjullager bak på e36 320i 92 modell? Vet biltema har/hadde noe, men de visste ikke selv hva det var eller hvor det var... eller eventuelle andre metoder som virker bra, Har ikke så veldig lyst til å sette bilen på verkstedet for å se hvor fort tusenlappene får vinger Noen som har gjort dette før som kan fortelle meg ka eg trenger av spesialutstyr? Evt noen som låner ut presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 om du bare skal presse inn og ut lager, så har jeg biltema 10tonn presse. har selv presset ut og inn hjullager med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/06/37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 ojoj! er dette noe jeg kan låne mot en hyggelig pris? Jupp, skal bare ut med det gamle og inn med det nye. Mens vi er inne på hjullagerskifte... Er det flere ting som er lurt å fikse/skifte mens man har alt demontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 er bare å ta med seg delene og komme det sjekk alt av foringer og kuler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 er vell også en fordel å skifte bremseskjold når en først er nede med hjullager.. dersom disse er rustne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 er vell også en fordel å skifte bremseskjold når en først er nede med hjullager..dersom disse er rustne +1 Helt på tryne sattopp,dette bremseskjolde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Dersom du tar av spindelen for Å skifte lager og ikke gjør det på bilen må du ta firehjulskontroll. Du løsner spissingsjusteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 er bare å merke skruen før du løsner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Ja... Då fikk eg en del å tenke på Skal få i gang arbeidet no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 ang merking, se første bildet i linken http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/12/26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Nei. Det er camber justeringen. Spissing må også løsnes. Bør justeres, men MÅ ikke hvis du merker godt og ikke er så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå