C.Andersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Innimellom kommer det en grusom klakkelyd fra venstre bakhjul på min e46. Har skjekket boltene, de er fine og røsket og skjekket hjullageret, men uten hell. Noen som vet hva det kan være? forekommer ved litt mindre hastigheter(og oppover) over fartshumper samt hull i veien. Også hvis hjulet får høy belastning. (høy hastighet i en brå høyresving) Og når jeg står i døråpningen bak og gynger bilen. Jeg har ikke demontert hjulet for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kan det være noe slikt? http://video.google.com/videoplay?docid ... 8066992482 Kalles subframe disaster, og er ikke serlig hyggelig. Søk på forumet for mer info rundt dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Relativt mye som kan begynne å lage lyd på disse bilene etter endel km. Støtdemperlager/støtdempere, knekte fjører, ytre kuleledd, traversforinger, svingarmsforinger og stabstag er alle gjengangere. Kort sagt: sjekk alt for sprekker/slakk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Har titta så godt jeg har kunnet, men nå er det bare å sette den opp på bukkene og røske og rive for å se etter problemet Tror nok ikke det er "subframe disaster"! (håper virkelig ikke det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Relativt mye som kan begynne å lage lyd på disse bilene etter endel km.Støtdemperlager/støtdempere, knekte fjører, ytre kuleledd, traversforinger, svingarmsforinger og stabstag er alle gjengangere. Kort sagt: sjekk alt for sprekker/slakk osv Enig.. garantert en eller annen foring, bare å komme seg under bilen å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå