Tom323 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Da er 29 åringen klar til 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Den så fin ut,å så fra Mandal ikke sett den før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom323 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Den er ikke blitt kjørt så mye de siste åren, så den er da ikke registrert her i Norge. Men jeg har vognkort fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Wow! Denne så utrolig bra ut! Hvor langt har den gått? Reg. til neste år? Må få tatt flere og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom323 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ja den blir Reg. til neste år Flere og bedre bilder, kommer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 48k kilometer bare! Så utrolig bra ut denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom323 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 For et smykke! blir nok artig å få skilter på denna godbiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Nydelig bil! Er ikke mange E30 323i igjen har jeg inntrykk av! Herlig original stand Kos deg masse med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Rå bil, b23 er en undervurdert motor. Le-jetronic er derimot noe drit om det kødder seg. Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Ser skikkelig bra ut denne! Samme farge som den tyskimporterte min ser jeg. Heldig du som bare har ett år igjen, selv har jeg tre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Så deg på 17Mai med denne,så utrolig bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå