SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 hei har sitti og tenkt lenge på og putte en s50 b30 i e30 min. nå i det siste har jeg vurdert m20 b25 med turbo med ca effekt 300+ en plass blir det ikke mye dyrer og bygge turbo =? tankene mine om turbo bygget er overhale motror montere sprut. sveise/plane topp litt forsterka innmat pga vil ha noe som holder ser det er masse jobb med detta turbo styret men det er tøft da noen her inne som har bygget noe som kan si en ca pris på hva dette vil koste prisen på s50 b30 vet jeg.
ehrnst Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 300 hk klarer du for 20 lapper på en facelift m20b25. Smidd innmat trenger du ikke på så lite effekt. Om du tenker å overhale koster dette ca 10 alene så da må du legge på litt ekstra
SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 ja blir overhaling av motor hvis jeg går for turbo er greit og ha en motor som er 100% når det skal blåses inn litt ekstra hester ok leser så mye rart her inne blir jo gal er så mange folk som sier forskellige ting. så hadde vert greit og høre med noen som faktisk har bygget motor selv. og ikke bare lest seg smarte som jeg nesten har gjort
ehrnst Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har du en facelift m20 i bilen nå? Forøvrig kan du strekke deg til 400 hk uten så mye inngrep også, men det bgynner da å leve på litt lånt tid, tuning blir mer viktig. Uansett bli det dmt å fortelle deg hva du skal velge, men uansett litt mer arbeid enn du ser for deg. S50 erdet litt jobb å putte i e30 og
SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 bilen min er en 85 mod så den er preface. men lurer på om motoren min er face lift pga er innsatsfilter i den. og fordellokket er flytta hvis ikke det bar noe han som hadde bilen før meg gjorde:P kanskje dumt spørsmål men hvordan ser man forskjell
SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 så du mener org innmat i motor holder til 300/350 en plass
ehrnst Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Innsatsfilter? Alle er levert med det. Ta et bilde evnt
SpiXi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 ja sitter på/ved kammen ja. hmm rart. jeg bestilte olje filter til bilen min i fjord og da fikke jeg den metallklumpen som sitter utenpå. men det var jo feil siden jeg har den andre typen som sitter inni.
ehrnst Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg trodde du snakket om luftfilter. Ta et bilde av dette her
M|Fjeld Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Kjør S50! ...Du har forresten preface m20 ut etter hva jeg ser
Dirty Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 så du mener org innmat i motor holder til 300/350 en plass kjører 420 på hjula med nedreide orginal stempler pianotråd og arp +++ men bunndelen er org
SpiXi Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 hehe da da fytter vel e30 din seg greit tenker jeg dirty. noen som har noen bra sider der man kan kjøpe turbo.vann pumpe. olje pumpe.kam.osv har sitti og sett litt på ppf nå og med de delene jeg har lyst på kommer jeg fort over 20-30 k med turbo i bilen
SpiXi Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 noen som evt vet hvordan man ser forskjell på preface og facelift motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå