Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har sitti og tenkt lenge på og putte en s50 b30 i e30 min.

nå i det siste har jeg vurdert m20 b25 med turbo med ca effekt 300+ en plass :P

blir det ikke mye dyrer og bygge turbo =?

tankene mine om turbo bygget er overhale motror montere sprut. sveise/plane topp litt forsterka innmat pga vil ha noe som holder

ser det er masse jobb med detta turbo styret :P men det er tøft da :D

noen her inne som har bygget noe som kan si en ca pris på hva dette vil koste :P

prisen på s50 b30 vet jeg.

Skrevet

300 hk klarer du for 20 lapper på en facelift m20b25. Smidd innmat trenger du ikke på så lite effekt.

Om du tenker å overhale koster dette ca 10 alene så da må du legge på litt ekstra

Skrevet

ja blir overhaling av motor hvis jeg går for turbo er greit og ha en motor som er 100% når det skal blåses inn litt ekstra hester

ok leser så mye rart her inne blir jo gal :P er så mange folk som sier forskellige ting. så hadde vert greit og høre med noen som faktisk har bygget motor selv. og ikke bare lest seg smarte som jeg nesten har gjort :roll::P

Skrevet

Har du en facelift m20 i bilen nå?

Forøvrig kan du strekke deg til 400 hk uten så mye inngrep også, men det bgynner da å leve på litt lånt tid, tuning blir mer viktig.

Uansett bli det dmt å fortelle deg hva du skal velge, men uansett litt mer arbeid enn du ser for deg. S50 erdet litt jobb å putte i e30 og

Skrevet

bilen min er en 85 mod så den er preface. men lurer på om motoren min er face lift pga er innsatsfilter i den. og fordellokket er flytta hvis ikke det bar noe han som hadde bilen før meg gjorde:P

kanskje dumt spørsmål men hvordan ser man forskjell

Skrevet

ja sitter på/ved kammen ja.

hmm rart. jeg bestilte olje filter til bilen min i fjord og da fikke jeg den metallklumpen som sitter utenpå.

men det var jo feil siden jeg har den andre typen som sitter inni.

Skrevet
så du mener org innmat i motor holder til 300/350 en plass

kjører 420 på hjula med nedreide orginal stempler pianotråd og arp

+++ men bunndelen er org

Skrevet

hehe da da fytter vel e30 din seg greit tenker jeg dirty.

noen som har noen bra sider der man kan kjøpe turbo.vann pumpe. olje pumpe.kam.osv har sitti og sett litt på ppf nå og med de delene jeg har lyst på kommer jeg fort over 20-30 k med turbo i bilen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...