Kristiansan'årn Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 HEI! er interisert i å lage ei lita gruppe for e34 eiere (andre kan helt sikkert joine) i kristiansand området, der vi prater bmw, "små treff" eventuelt mekke sammen hvis noen har garasje til det, +++ grunnen til dette er at jeg vil blir kjent med e34/bmw folk, fordi de jeg kjenner har alt annet enn bmw så hvis noen er interisert i noe sånn er det bare å pm'e meg eller skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 bare kom til mandal, stor garasje masse bmw'er, her kan du nok få snakkeapparatet ditt til å gå varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 bare kom til mandal, stor garasje masse bmw'er, her kan du nok få snakkeapparatet ditt til å gå varmt tenkte litt mere lokalt, men skal ha det i bakhodet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 du kan bli kjent med meg.. jeg liker å bruke opp E34n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hele 30min til mandal, men såklart jeg tvinger da ingen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 du kan bli kjent med meg.. jeg liker å bruke opp E34n min bra du liker å bruke den men som sakt, lokalt ikke oslo .-. Hele 30min til mandal, men såklart jeg tvinger da ingen haha litt lengesia jeg har vært i mandal, så enter kjører jeg som ei gammal kjærring, eller så kjører du det m3'n er god for men jo, hadde vært gøy og tatt turen opp, og sett på hjulan dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Bump! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå