Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag driver med chiptuning i Sverige och har gjort en del chip till M52B28 med M50 insug och alla tycker att det blir märkbar skillnad. Det jag brukar göra är att kompensera det bättre luftflödet med lite mer bränsle på högre last och sedan även vässa tändningen för tex 98 oktan. Hade faktiskt en idag, M52B28 med M50insug och kvasskam som ska gå på E85. :)

Det går även att ändra på det mjuka varvstoppet/turtall spärren och tex sätta ett riktigt hårt stopp på 7ooo rpm.

Det går bra att skicka mig PM för mer info och pris på det. Det är bara att du skickar mig styrboxen för omprogrammering. Det är inga konstigheter att skicka mellan sverige och norge. , har programmerat många styrboxar åt andra i forumet tidigare.

Mvh//

A.Fekzen

Sthlm, Sverige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...