Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes da effekt eksos til 740 E32 ? fra katt og bakover

Har søkt med min heilt greie google søk-intelligens. men finn ingenting

Ka nettsider i så fall som selger eksos ?

Takker for svar !

Skrevet

Blir aldri e32 trimma ?

Hadde ikkje mykje lyst til å laga eksos, men får vel da.

Noken tips til eksos potte® ? Har prøvd fri eksos, blei bra med lyd.

Veit at da er ein luksus bil men når du har 8 syl så skal lyden høyrast !! kjøpte ikkje bilen for å oppføra meg som ein på over 63 år.

Skrevet

hehe sant det. har prøv og finne noe jeg og men er ikke så lett og finne noe som passer. prøvde med 3.5 utblås me diesel ende så faktisk ganske hissig ut. høres jo ut som en turbo bil på tomgang. men byttet til den gamle bakpotta då det ble litt mye vekket jo hele nabolaget når jeg kjører 6:30

Skrevet

Hadde lyst til å ha 2.5" fra katt. Ser at det går 3" inn på katt, så kor i hel&%"# fant dei ut at 2.25" passer resten bakover ?

og i tillegg så er røyra under bakstilling klemt litt flate for å ikkje komme for langt ned. då blir jo røyra ca 2".

kan ikkje ha ford fiesta eksos heller !

Skrevet

trenger jo ikke og ha dobbel 2.5 ut for og få mye lyd. kan fint ha 2.25 ut rett i en ny bakpotte. bare den er mindre en den originale bakpotta som nesten er 1 meter lang den demper jo noe helt sykt.

Skrevet

Er ikkje høg lyd eg er etter, da er v8 lyden eg skal ha fram. Treng ikkje laga så mykje meir høgare lyd en no.

Litt meir blir da jo sjølvsakt. Må jo kunna kjøyra bilen 50 mil uten å bli innlagt.

Og eg hadde eg lyst til å beholda da gamla eksos annlegget kompett.

Har vokse opp med fleire v8 på over 7liter, så v8 lyden skal fram på denna "vetle" motoren her og.

Skrevet

prøv og bare bytt bakpotta då det e den som dempe mest, bytt den ut me någe mindre så blir det nok bra. senn meg en pm eller noe vis du finner noe kult :)

Skrevet

Går jo an å tømme/modifisere den bakerste potta.

Men har prøvd å ta av heile eksos annlegget fra katt og bakover, trur annlegget veger over 50 kg.

Faen så vondt det var når det ramla ned i tryne på meg når eg låg under bilen.

Skrevet

Går fint da med mig sveising. Kattene på 740'en er tomme, dei er sveist med mig

sveiste med pinner på rustfritt i min gamle vw. Tok lang tid men da holder fortsatt ;)

• 1 month later...
Skrevet

Du har 735 ?

Eg har funne eksos til 7 seriane med rekkemotor. Men 740 og 750 med V-eksos finne eg ikkje.

Fant ei nettside som selte jalla eksos, men dei leverte ikkje til norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...