TommyFF Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 er for tiden i Steinkjer og kjører ned retning Oslo via østerdalenigjen på Mandag og lurer på om noen har noe av delene jeg trenger. 2stk 18" dekk, utetemp føler, viskermotor bak, facelift front/ baklykter, nye Bmw emblem til panser og bakluke, M fjører foran.v Vet jeg kan skaffe alt på nett, men siden jeg først er i traktene tenkte jeg det var greit å høre . alt skal oppgraderes til M etterhvert , så har du noe så si ifra
GSS Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Har grill for M5 (samme på facelift 540). Helt nye, org bmw. Befinner seg i Hamar.
TommyFF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 fant ut at jeg beholder grillen jeg har og folierer chrome i sort.. takk uansett , og si gjerne ifra om du har noe annet
GSS Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Her er en liste over alt jeg har til e39: http://www.storsveen.org/deler/index.ph ... eyword=e39
TommyFF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 takker. hvor mye for innerskjerm høyre foran? trenger kun den nederste delen egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå