Morty999 Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 ja siden jeg skaffet med en e30 så får jeg vell legge ut no bilder i hovedsak så skulle bilen fikses og selges igjen, men den er så god å kjøre og når jeg får fikset den så vurderer jeg å beholde den sitter supersport senkesett og dempere på den også, ikke godkjent men skal bli det fort =) den trenger som sagt litt pleie, men med ny mtech 2 frontleppe så blir den ikke så ille =) trenger ny varmeapp vifte, frontrute og bremseklosser foran så er det håp for eu kontrol også jeg har allerede fjernet åpent konfilter som hang å slange og da hadde revnet belgen mellom lmm og spjeld, denne er nå bestilt ny så den har blitt teipet for anledningen. batteriet lå og slang så det er skrudd fast, fikset endel dårlige pærer, deff bensinmåler+++
M|Fjeld Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Wait.. What??? Morty med e30? Hehe, blir sikkert gromt!
bmwp0wer Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 gratulere me e30 morty er det bare jeg som lukter m3 motor i denne ?
Morty999 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 denne skal få ha is motoren foreløpig, syns faktisk is motoren er ganske morsom men går jo ikek så fært men det går =) skal få eu godkjent den til uka håper jeg så jeg kan kjøre uten å være redd for å bli avskilta
///MoePower Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Han skulle aldri ha mer enn to ventiler pr. sylinder før heller, helt til han fikk seg M5 motor.. Når Morten sier han ALDRI skal ha noe, må man bare regne med at han anskaffer seg det etterhvert! Aldri = handleliste.
Kristian H. Foss Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 318is går faktisk helt ok! Kul bil Morten.
Tzunami Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Se der ja! lekkert lekkert! selg denne til meg for en billig penge a, så jeg kan kvitte meg med civicen tror denne hadde gjort seg ved siden av e39'n min
Morty999 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 så fin er ikke denna den trenger en GOD polering derfor tok jeg bilde da bilen var våt hehe
Morty999 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Han skulle aldri ha mer enn to ventiler pr. sylinder før heller, helt til han fikk seg M5 motor.. Når Morten sier han ALDRI skal ha noe, må man bare regne med at han anskaffer seg det etterhvert! Aldri = handleliste. planen var å selge denne igjen da moe men spørs
Tzunami Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 så fin er ikke denna den trenger en GOD polering derfor tok jeg bilde da bilen var våt hehe Enda en grunn til at du skal selge den til meg det
Morty999 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 hehe du mener det skal få eu godkjent den først hvertfall =) så får vi se etter det. digg med bil som bruker lite bensin også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå