Josse Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Bmw 520 selges som den står.. Ikke strøken bil men funker til sitt bruk.. Fjernet baksetene og står to stk momo seter i den forran.. Bilen har skilt og er eu-godkjent.. Starter og går men er ikke kjørbar så må hentes på henger pga den mangler mellomaksling.. Grunnen til at jeg selger den er fordi jeg ikke GIDDER å gjøre noe med den.. Er rett og slett møkk lei pluss jeg har en bil til og en sykkel så jeg trenger den ikke mere.. Ta kontakt dersom det skulle være noe.. Mobilnr mitt er 94 79 12 36.. Mvh Joakim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Åssen er den med bulker? Rust? Hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Er litt småbulker på panseret men ellers grei.. Lite rust på den.. Bilen står i Bergen i ytre arna.. Kan også følge med 18" felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Bergen er for langt uansett.. Det var synd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Ingen som er interessert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Følger med 18" felger også.. Må jo være noen som er hypp vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 er interessert i 525 motoren vist det er M50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 525 motoren er solgt men bilen går for 5000 ,- ved rask avgjørelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ingen som har lyst på billig og grei bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Hvor lenge er den eu-godkjendt? Bilder? Mye rust? Årsavgift bet eller utenom? Kmstand og følger baksetene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå