smainick Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 har fått noen tips om at det kansje er styresnekka men sa jeg burde bytte stabilisatorstag foringene foran for og se om det ble bedre.. felgene er det ikke så må jo være noe rart her, bynte sånn for et par uker sia.. noen som har en formening om hva som eventuelt er galt?
Lars89 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er jo bare å løfte den opp å kjenne på kuler/stag/foringer. Slakk i bærearmer og stabstag er gjengangere på disse. Hvordan vet du at det ikke er hjula? Noen spesiell hastighet det er risting eller er det hele tiden?
smainick Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Er jo bare å løfte den opp å kjenne på kuler/stag/foringer. Slakk i bærearmer og stabstag er gjengangere på disse. Hvordan vet du at det ikke er hjula? Noen spesiell hastighet det er risting eller er det hele tiden? det er ikke så mye risting men mer slark i ratt, og går helt amok når jeg bremser til tider, hjula er jo helt nye og avbalansert osv. å er sånn uansett om jeg kjører i 140 eller 40..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå