morgan93 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hallo på fredag kjøpte jeg meg ny bil en e34 525ia men så syns jeg den gikk så dass å så en knapp det stod s,e,å ett vinter tegnt på dette er en bryter man skal skyve fram å tilbake vis man skal ha den i sport eller det vinter moduse ell hva det er, bare å trykke knappen ned for å få den i e.. En jeg får ikke denna knappen til å virke... Noen som kan hjelpe? på forhånd takk:)
turbokula Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Hallo på fredag kjøpte jeg meg ny bil en e34 525ia men så syns jeg den gikk så dass å så en knapp det stod s,e,å ett vinter tegnt på dette er en bryter man skal skyve fram å tilbake vis man skal ha den i sport eller det vinter moduse ell hva det er, bare å trykke knappen ned for å få den i e.. En jeg får ikke denna knappen til å virke... Noen som kan hjelpe? på forhånd takk:) se om du finner en ny bryter for dem pleier og kødde en del de bryterne send meg en pm om det funker når du har fått ny bryter
S. Gunstad Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Brytern pleier å kødde. Ta den ut og rens med kontakt spray. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
morgan93 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Takker for svar:) kommer til å handle ny bryter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå