Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper en kamerat med bilen sin, en 2000mod E46 320d automat. Den fremre cat'en har gått i oppløsning i flexiskjøten, og må byttes(nei, den skal ikke sveises om - den skal byttes!)

Er det noen som har noen gode tips for hvor man kan få tak i en billig cat til denne bilen? Bilen står på bukker, så det er om å gjøre at det ikke går dagesvis før vi får den heller.

Originaldelenummeret er: 18307786350 og er forskjellig fra biler med manuell giring(som man selvfølgelig finner billig flere steder)

Anser originalt som uaktuelt, da vi sikkert snakker om bortimot ti lapper for den.

Og en ting til: Er det noen som vet forskjellen på cat'ene på manuell og automat? Ser at GS har lik alternativ vare på både automat og manuell...

Skrevet

GS har uoriginal til 4600. Ikke på lager og beregnet leveringstid 4 dager

Mekonomen har til 6200.

Koed har til 6000

Veng har til 3200 likt delenr som manuell så usikker på om den passer

Koster "bare" 7800 for en original på GS så helt forferdelig er det ikke :wink:

Skrevet

Godt tips med Veng!

Hadde egentlig bestemt meg for å gå for GS sin alternative, inntill du kom med Veng.

Om du ser på delenummeret på alternativ vare på GS både på bil med manuell og automat så er det likt. Om du videre går til Veng sin katalog så ser du at deres delenummer er eksaktlig likt som Veng sitt. BM80164H

Så siden både GS og Veng mener at samme cat går både til automat og manuell så blir spørsmålet mitt igjen:

Hva er forskjellen på cat'ene på manuell og automat?

Skrevet

Det var seriøst billig! :shock:

Ikke vits å knote med å sviese på ny flexi da :wink

Hvis man har tid er Ebay veldig fint å handle på. Men blir dyrere enn Veng hvis den blir stoppa i tolla :wink:

Skrevet
Det var seriøst billig! :shock:

Ikke vits å knote med å sviese på ny flexi da :wink

Hvis man har tid er Ebay veldig fint å handle på. Men blir dyrere enn Veng hvis den blir stoppa i tolla :wink:

Så godt som alt blir stoppet for momsing for tiden - det er i hvertfall min erfaring. Og etter hvert har jeg kjøpt en god del ting i utlandet.

Men nå fikk jo jeg 30% rabatt på Veng, og det er det kanskje ikke alle som får til - og da blir det billigere på ebay. Men så var det det om det var noe som ikke stemte da - hva da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...