Fixfax Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hva må man gjøre? motoren er dekomprimert og montert kina kit. Har tidligere bygd e30 turbo, og vet hvordan det gjøres skikkelig, dette har jeg ikke råd til engang til og er absolutt billigere og ryke en topp eller ett stempel.
NBCustom Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Å få fekzen.se til å bygge en chip er jo en rimelig løsning som ikke krever kutting i ledninger og drit.
Fixfax Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 kutte ledninger er gratis hehe, men en chip og noen slitne volvo dyser er nok veien og gå kanskje
///Naitsirk Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 O-ring blokk+orginalpakning+arp eller Copperringpakning+arp.
NBCustom Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Når jeg tenker meg om så leverer vel MS ferdigklipt til m50-motorer? Da går du mye heller for det, kan du trimme mer etter hvert.
Fixfax Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 O-ring blokk+orginalpakning+arp eller Copperringpakning+arp. da mangler jeg bare ett skikkelig sprut da. skal være billigst mulig, og blir ikke oring med mindre topp pakningen blåser da
Fixfax Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Når jeg tenker meg om så leverer vel MS ferdigklipt til m50-motorer? Da går du mye heller for det, kan du trimme mer etter hvert. Det er sant, full kontroll på tenning er alfa omega, koster bare så utrolig masse og ha bilen i benk, jeg kan ikke mappe selv
///Naitsirk Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Du må gjerne kjøre orginalt for min del og se hvor lenge det holder 0,7 kan kanskje gå, men 1,0 er sjansespill.
Brian Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Kjøre originalt uten datasprut/chip med 0,7ender med ras, garantert. Kjøp ms pnp datasprut eller chip. Med chip er du mer låst med tanke på fremtidige forandringer, mens med ms så har du mer muligheten til å justere etter behov. Du klarer å mappe et greit grovmapp selv med bredbåndslambda, og 0,5 bar ladetrykk. Over 0,5bar er det en fordel å begynne å tenke på å justere tenning, så du kan kjøre 0,5 inntil du har råd til å mappe det skikkelig. Men en skikkelig mapping blir uansett billig i forhold til motorras. Kommer som regel på noen lapper, men det er verdt det. Dyser finner du billig fra usa eller ebay.
Fekzen Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Tjoh! Kommer att bli problem med tenningsbank redan vid 0,5 bar så du behöver på ett eller annat sätt backa tändningen. Om du vill spara pengar och tid, så fixar jag Turbochip till original styrsystem anpassade efter din setup så enklare och billigare blir det inte Har gjort massvis med M50 Turbochip genom tiderna, både till vanos och icke-vanos så finns mycket bevis på att det funkar fint. Bara o skicka mig PM för mer info om det Mvh// A.Fekzen
kjellsigvald Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 kjører med chip fra fekzen på m20b25 turbo. funker veldig bra! anbefales å kontakte han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå