PM.Hagadøkken Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Da har jeg fått montert noen målere, turtelleren skal byttes ut, og det kommer eksostemp. I det ledige hullet, men sliter med å finne VDO eksostemp! Har også tilpasset fronten , så nå er den klar for lakk Må bare få justert den ned på fjæringen en del nå, og få tatt firehjulskontroll så er hvertfall det unnagjort Blir nok gjort lite denne uka her, da det er forberedelser til 1.NM runde i Rallycross på Gardermoen til helga! anbefaler alle som har mulighet til å ta turen !
PM.Hagadøkken Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Noen som har forslag til noen kule felger som tåler en støyt og ikke er for dyre? Vil egentlig ha compomotive, men de koster jo en del , så må være i samme stil som compomotive / Rota
evovrs Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 vet GS har fått noen billige felger som ser ut som ROTA, men er usikker om de blir leveret i 4x100. men har du vurdert å kjøpe adapter til 5x120?
PM.Hagadøkken Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Har vurdert e36 nav foran, men har ikke lyst til p bytte bærearmer bak,så må finne på en måte å få gjort det om bak på først isåfall
|Ole| Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Eg har vurdert å lage hylser så eg får E36 lager til å passe
Bambo Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Sitti lest heile tråden din no du Compomotive lover'n Gjennomført bra arbeid du gjer. Så bi moro sjå denna her ferdig
Joachim S Hamar Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 http://qwt.no/produkt/barracuda_cuda_gt ... silberbett eller http://qwt.no/produkt/felger_keskin_kt1 ... 6410010830
evovrs Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Mitt råd er kjøp speedline eller compmotive med en gang, de tåler juling og ser bra ut, ja de koster litt mer, men er mye lettere og bedre enn andre Vekt har mye å si når det skal på en Banebil:) Har det selv på min og angrer ikke på det
thorbis Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 trenger ikke bytte bærearmer bak. er bare og handle e30 m3 nav og lager. passer rett i armen de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå