NeonMuffler Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 gromt!hørtes dyrt ut:) kjøpt hvor? jeg har kjøpt studs til min, men har lyst på andre muttere enn de som fulgte med
PM.Hagadøkken Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Det koster jo litt, men ser jo utrolig bra ut også er det lett! Alt dette fåes hos www.teracing.no
M3 Yngve Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Raymond Nordnes med den gtr E46 M3 som kjører time attac, hadde sånne muttre på gatebil i juli. Da mista han hjulet i ca170 km og mye arbeid ble det. Så anbefaler kun å bruke stål muttre. Disse og alu løsner fort, når det blir varmt.
_anders Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Jeg bruker de som er med studs fra GS, men synes de er alt for korte..Så fort gjort at pipa glipper litt.
PM.Hagadøkken Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Raymond Nordnes med den gtr E46 M3 som kjører time attac, hadde sånne muttre på gatebil i juli. Da mista han hjulet i ca170 km og mye arbeid ble det. Så anbefaler kun å bruke stål muttre. Disse og alu løsner fort, når det blir varmt. Ser problemet, men hvis det skruer til med riktig moment skal det ikke være noe problem, har hvertfall ikke vært det på andre biler vi har brukt det på før men at det er mye arbeid når noe slikt skjer er det ikke tvil om Jeg bruker de som er med studs fra GS, men synes de er alt for korte..Så fort gjort at pipa glipper litt. Var de jeg og hadde før, men synes også de var alt for korte, var ikke så lett å bruke pipa på de, disse koster en del mer, men virker de som de skal er det verdt det
Kristian Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Jeg bruker de som er med studs fra GS, men synes de er alt for korte..Så fort gjort at pipa glipper litt. +1 på den. Virker jalla! Jeg bruker ikke de.
_anders Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Hvor kjøper jeg stålmutre som er lenger da?
Dirty Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Mine har ikke løsnet og jeg har de samme, men skal være enig at de er noe korte og kan virke litt "jalla" ?
PM.Hagadøkken Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Hvor kjøper jeg stålmutre som er lenger da? Www.teracing.no Mine har ikke løsnet og jeg har de samme, men skal være enig at de er noe korte og kan virke litt "jalla" ? Mine har ikke løsnet de heller , så de funker jo, men er så korte at de er vonde å bruke pipa på
evovrs Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Hva skal du ha for de felgene du har nå?
PM.Hagadøkken Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 Bud kan selge med 2 nesten nye dekk, 4 helt greie og 2 slicks send PM for mer info
PM.Hagadøkken Skrevet September 17, 2013 Forfatter Skrevet September 17, 2013 Ser meg dessverre nødt til å gjennomføre dette nå, sitter langt inne, men slik er det bare.. Veldig glad om folk gidder å dele denne:) viewtopic.php?f=38&t=269775
PM.Hagadøkken Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Da har jeg vært å fått justert bilen:) ble bra futt i den, justert litt på kammen også så nå kommer den før og er mye mer kjørbar:) Da jeg var ferdig på justering reiste jeg på jobben og gikk over alle bolter under bilen og vasket bilen under og utenpå! Her henger den i bukken på jobben,
|Ole| Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 Strøkent! Kva kam kjøre du ?? Trykk og effekt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå