Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Raymond Nordnes med den gtr E46 M3 som kjører time attac, hadde sånne muttre på gatebil i juli. Da mista han hjulet i ca170 km og mye arbeid ble det.

Så anbefaler kun å bruke stål muttre. Disse og alu løsner fort, når det blir varmt.

Skrevet
Raymond Nordnes med den gtr E46 M3 som kjører time attac, hadde sånne muttre på gatebil i juli. Da mista han hjulet i ca170 km og mye arbeid ble det.

Så anbefaler kun å bruke stål muttre. Disse og alu løsner fort, når det blir varmt.

Ser problemet, men hvis det skruer til med riktig moment skal det ikke være noe problem, har hvertfall ikke vært det på andre biler vi har brukt det på før :) men at det er mye arbeid når noe slikt skjer er det ikke tvil om :)

Jeg bruker de som er med studs fra GS, men synes de er alt for korte..Så fort gjort at pipa glipper litt.

Var de jeg og hadde før, men synes også de var alt for korte, var ikke så lett å bruke pipa på de, disse koster en del mer, men virker de som de skal er det verdt det :)

Skrevet
Jeg bruker de som er med studs fra GS, men synes de er alt for korte..Så fort gjort at pipa glipper litt.

+1 på den. Virker jalla! Jeg bruker ikke de.

Skrevet

Da har jeg vært å fått justert bilen:) ble bra futt i den, justert litt på kammen også så nå kommer den før og er mye mer kjørbar:)

Da jeg var ferdig på justering reiste jeg på jobben og gikk over alle bolter under bilen og vasket bilen under og utenpå!

Her henger den i bukken på jobben,

mllgkbtxz3g917bxkis8.jpg

nklpdgvvz1d7bsmahepn.jpg

ld8ya4tv3oas85x4admq.jpg

hbpba1o54cb1vjm99y97.jpg

18isphp223vgif5nrdvw.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...