Pedi Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Jeg har en personlig mening om at jeg ikke liker mørkt senter, så dette er det eneste jeg ikke liker med bygget ditt så langt. Men det er jo din bil... BTW... Har prøvd å få tak i svarte klammer til deg, men 40mm var ikke heeeelt lagervare her på bruket. Skal kikke mer etter, men det er ikke så ofte jeg er ute i felt lengre...
M3 Atle Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Jeg hadde blitt gretten om du ikke skulle tatt det ut og flocket det
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Jeg har en personlig mening om at jeg ikke liker mørkt senter, så dette er det eneste jeg ikke liker med bygget ditt så langt. Men det er jo din bil... BTW... Har prøvd å få tak i svarte klammer til deg, men 40mm var ikke heeeelt lagervare her på bruket. Skal kikke mer etter, men det er ikke så ofte jeg er ute i felt lengre... Jeg også har en formening om det, syns det blir litt "sharif" men hadde svart lakk så ville prøve. Har lyst til å prøve litt flere farger, men er ikke det som er hovedfokus nå Kjempeflott da! var ikke 40mm det som sitter der heller, men har frest opp litt for å få plass til rattstammen Jeg hadde blitt gretten om du ikke skulle tatt det ut og flocket det Hehe , stemmer det, flocking gjør så mye! Sammen med Carbonplater tror jeg dashbordet blir knall !
tommyheimberg Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Så godt og se du bruker org dashbord og ille lager i stål! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Pedi Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Kjempeflott da! var ikke 40mm det som sitter der heller, men har frest opp litt for å få plass til rattstammen 38mm du brukte kanskje? Husker du senter-senter mål på de to boltene?
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Det stemmer, det var 38mm jeg brukte, husker det når du sier det husker ikke de målene i hodet, men kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb
M3 Atle Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Jeg kan også sjekke hos oss om vi har sånn instrumentrørholdere med Ø40mm når jeg kommer meg på jobb igjen. Blir veldig bra sammen med karbonplater! Ordentlig racestuk..
E30Frelst Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Fantastisk! Bilen er ikke i nærheten av ferdig, men ser allerede bedre ut en 95% av alle E30'er i Norge ! Respekt!
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Så godt og se du bruker org dashbord og ille lager i stål!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei stål hadde blitt alt for tungt uansett, tenkte litt på en Carbonboks, men liker fasongen på e30 dashen, så gikk for den med litt modifiseringer! Jeg kan også sjekke hos oss om vi har sånn instrumentrørholdere med Ø40mm når jeg kommer meg på jobb igjen. Blir veldig bra sammen med karbonplater! Ordentlig racestuk.. Høres kjempeflott ut! Tar imot all hjelp jeg kan få Fantastisk! Bilen er ikke i nærheten av ferdig, men ser allerede bedre ut en 95% av alle E30'er i Norge ! Respekt! Det var da barnene ord! takk for det, prøver å legge litt ekstra arbeid i den for at den skal bli bra , så å høre at folk liker den, er helt gull:) hjelper hvertfall på pågangsmotet! liker bilen din veldig godt! en bil jeg kunne tenkt meg
///MoePower Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Du burde få tak i gjennomsiktig folie å ha på girkassetunellen til høyre for gasspedalen så du ikke riper opp den fine lakken! Eventuelt også på passasjersiden ifall du har med deg noen klumsete passasjerer..
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Du burde få tak i gjennomsiktig folie å ha på girkassetunellen til høyre for gasspedalen så du ikke riper opp den fine lakken! Eventuelt også på passasjersiden ifall du har med deg noen klumsete passasjerer.. Det er veldig lurt, og er allerede tenkt på har bare ikke fått takk i enda hehe
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Har tatt en økt i kveld Fikk montert motor og gir, Her er under bilen, eksos er montert, blir godt å slippe å tenke på at eksosen skal subbe hvertfall Har fått lagd meg nytt håndbrekk, spesielt, men kanskje noe som blir lagt merke til:) Så vil jeg bare hilse alle dere og ønske dere en riktig God Jul !!
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 PS, braketten som holder sylinderarmen til håndbrekkspumpa blir byttet ut med en som er strøken!
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Sykkel styre Mx styre ja Tenkte kanskje det kunne være litt fancy hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå