Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden update nå, men har hvertfall funnet ut av bakstillinga!:) problemet var jo plassen inn mot hjulhuset i første omgang , men underveis fant jeg ut at fjæringsvei også var et problem, med original plassering av dempern i bunn Ble det kun innfjæring ! Utfjæring er jobbgaranti veldig viktig da er hjul i lufta er jo til liten hjelp !:) så je. Skjærte av fester for dempere og lagde mine egne, grunnlaget for å gjøre det var for å få god plass til hjulhus -demper og demper - hjul :) føler jeg kom i mål med det, og her er resultatet:

gv97acevfv1vdk2lxs9c.jpg

fb1kbici07ywbz08cw6l.jpg

Sånn som det er lagd får jeg god innfjæring og utfjæring , og enda god plass til både hjul og hjulhus :) har også mye å justere høyde på :)

Har forresten også bestilt meg stor alu radiator av Protrim, så den kommer om ca 14 dager :)

Skrevet

Nå får jeg justert omtrent så lavt jeg vil !:) virker som det virker bra :)

Har fått gjort litt mer, har fått den ned på hjula, og nå har den vært ute i frisk luft for første gang på lenge på egne hjul :)

sbtiz6xvgu2chosbh26u.jpg

ob10w1x6cg0z3xn9eiku.jpg

Har begynt på bensinsystemet også , her er den spede begynnelse :)

23yfyjaqmvvp9y6iy1as.jpg

98lfp2d289zr1iridgpm.jpg

Er hvertfall en start, kommer mer etterhvert, er litt usikker på om jeg skal kjøre bensinrørene under bilen eller inni ! Noen som har forslag ?

Sånn står bilen nå , klar til å bli dullet med :)

mxgj79vnzopshvn3eamb.jpg

Skrevet

Jeg ville nok heller optimalt sett montert et 30+mm tubingrør inni bilen, med inngang og utgang på bilens utside. Brukt det som trekkerør, og dermed sikret deg mot innvendig lekkasje, og mot skade på rør montert under bil.

Skrevet

flott prosjekt, har lest igjennom hele nå og må si jeg blir veldig imponert :) Stå på, håper jeg får sett denne på e30meet i år!

Skrevet

Takk !:)

Hva den skal brukes til? Hmm, blir diverse treff , har lyst til å prøve på litt rundetider etterhvert også, men det blir vel helst med en annen motor :)

Har skjedd litt i det siste , ikke alt for mye, men tenkt ut bensinsystemet , så nå venter keg bare på de siste bitene fra Fittings Of Norway for å få det komplett :) her er hvordan ting ser ut nå :)

Bestemte meg for å legge alt inni bilen , da jeg ser på det som den peneste løsningen :)

Alt er kjøpt hos Fittings Of Norway og er godkjent for bruken. Til og med gjennomføringene :)

Baki:

k2v30in476qfcfo4d1xs.jpg

60a6v0qqk70qoka2xsew.jpg

Hvis noen lurer litt på den rare Bøyen på ene røret fra tank er det lagd slik med mening, pga div hinder :)

Her sitter det rør, men har gått for slange, derfor venter jeg på deler :)

8r36rldz2dn5qyjlti7f.jpg

Gjennomføringen fremme :

etcz3isjedee6w7f08h5.jpg

Enveisventil:

kyarc0lidsrrzrb5slup.jpg

Mere updaten kommer da jeg får deler av FON :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...