Dirty Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Karosseriet ble levert da det var omfattende mye rust, og ingen mulighet til å få skilt igjen på den.Her er en liten update; Litt rust, litt skuffende i og med at gamle eier var så bestemt på at den var helt rustfri: [ Bilde ] [ Bilde ] Tetta hullet til reservehjulsbrønnen: [ Bilde ] Da fikk jeg sjansen til å eksprimentere litt med plassering av bensinsystem: [ Bilde ] her lurer jeg på om jeg bare skal kle veggen med carbon; [ Bilde ] nyoverhalte calippere bak: [ Bilde ] Det var alt for nå henne fant du den rusten?
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Der batteriet skal stå foran, + baki begge hjulbrønnene
Dirty Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Der batteriet skal stå foran, + baki begge hjulbrønnene Da må tidligere eier ha sjult det godt
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Så kjekt med så mye positive tilbakemeldinger! Ja rusten var skjult godt, med et tjukt lag epoxy, og lakk over det igjen
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Kommer med en liten update til jeg! Har sveist inn stag mellom dempertårnene bak, og slik ble det; også har jeg fjerna alle fester og slik i mottorrom, og sveist noen hull; skulle gjerne tilbringt mer tid sammen med bmw'n, men er NM i rallycross til helga, og da går mesteparten av tiden til klargjøring av denne her Denne har også Linnerud bur, med omtrent samme spesifikasjonene jeg skal ha, men jeg skal ha litt mer, som f.eks kryss i begge dørene og "hjelmknuseren" osv.
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Rått!!! Jobber du på mercedes på gol? Det stemmer
Thunegutt Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Flott bygg, ser ut som du kan sakene dine Men stusset litt over de "voldsomme" forsterkningene på bærearmene bak. Tror du det vrir seg så mye at det behøves?
Dirty Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Ser også at mange forsterker de noe veldig, aldri hørt om folk som har vridd de?
Bjørn Kjetil Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Rått!!! Jobber du på mercedes på gol? Det stemmer Jobber på gol auto jeg, så da er vi nesten naboer da:)
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Flott bygg, ser ut som du kan sakene dine Men stusset litt over de "voldsomme" forsterkningene på bærearmene bak. Tror du det vrir seg så mye at det behøves? Takk for det nei tror ikke de vrir seg så mye, men har sett mange svensker som gjør det slik, og jeg er litt tilhenger av " bedre føre var, enn etter snar" også syns jeg det er litt artig å tilpasse og lage ting Rått!!! Jobber du på mercedes på gol? Det stemmer Jobber på gol auto jeg, så da er vi nesten naboer da:) Ja er ikke langt unna da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå