PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Da er radiatoren på plass valget havnet på en griffin radiator fra Protrim denne kom uten fester, men har 16vturbo her inne har Sveiset fast noen fester jeg fikk tilpasset , og slik ble det :
16vTURBO Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Passa jo du får komme med vannpumpa di så tar vi den å :) Ser ut kom du har plass ti en 16" sug der
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Javisst passa den, ikke værst Ja skal gjøre det, trenger bare å få tak i et 90' bend blir nok vifte imellom cooler og radissen , var 6cm klaring der, så da Bør det gå med ei 16" spal vifte
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Denne blir veldig fin ,men hvis du skal lisens på denne kan du ikke ha de skjøtene på bensinslangene ved torpedoen og bakseteryggen da det er forbudt på skjøter/koblinger inne i kupen. bare en heads up
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 detta blir mektig pål marius. liker detaljene her. har kanskje sagt det før, men hvor mye er motorn bremsa?
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Denne blir veldig fin ,men hvis du skal lisens på denne kan du ikke ha de skjøtene på bensinslangene ved torpedoen og bakseteryggen da det er forbudt på skjøter/koblinger inne i kupen. bare en heads up Tusen takk for det:) Er litt forskjellige meninger om det, men Morten på Fittings Of Norway har slike inni bilen, og det er godkjent, fordi det går under gjennomføring, og ikke skjøt. Men hvis jeg får problem med det har jeg en løsning i hodet alt, da den dagen kommer at jeg vil ha lisens detta blir mektig pål marius. liker detaljene her. har kanskje sagt det før, men hvor mye er motorn bremsa? Tusen takk for det, prata med han som mappa den her om dagen , han sa den bremsa rundt 500 på hjul og 540 i motoren
16vTURBO Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Under 10% driverkstap ? Det hørtes lite ute.
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Han sa hvertfall 500 på hjul, men trodde det var 540 i motor, uansett uvesentlig for min del , jeg skal ha en kjørbar motor så får hk være det det vil Rallycrossbilen har 17 hk i effektap - 5hk med den nye sequentialkassa, så da er jo 40hk innenfor rimelighetens grenser ?
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Vi får se vet om en Ascona'n oppi bygda som blir skummel hvertfall :)
|Ole| Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Denne blir veldig fin ,men hvis du skal lisens på denne kan du ikke ha de skjøtene på bensinslangene ved torpedoen og bakseteryggen da det er forbudt på skjøter/koblinger inne i kupen. bare en heads up Tusen takk for det:) Er litt forskjellige meninger om det, men Morten på Fittings Of Norway har slike inni bilen, og det er godkjent, fordi det går under gjennomføring, og ikke skjøt. Men hvis jeg får problem med det har jeg en løsning i hodet alt, da den dagen kommer at jeg vil ha lisens detta blir mektig pål marius. liker detaljene her. har kanskje sagt det før, men hvor mye er motorn bremsa? Tusen takk for det, prata med han som mappa den her om dagen , han sa den bremsa rundt 500 på hjul og 540 i motoren Ein kompis av meg kjøpte ein lisensiert bil no i høst, 200sx tidlegere eigd av Kenneth Olsen, der stod det "koblinger" i torpedo veggen og i brannvegg. Hadde vist ikkje noko å sei...
destroyy Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Vet om mange med slike gjennomføringer å lisens , ikke no problem det
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Nei er det jeg mener jeg også, dessuten er de jo så sikre allikevel, de er jo oppgitt til å tåle 110 bar, og kan Makses til 400 bar over kort periode
BMW///MPower Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Veldig bra arbeid, liker folk som er nøye selvom det er en bil til banebruk Men hvordan tykkelse er brukt på platene i torpedo og girtunell her,? vurderer å gjøre noe lignede selv
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Takk for det Der er det brukt 1mm, bør ikke bruke tjukkere da det blir fort veldig tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå